Verzenden & retourneren

Rocket Sale levert haar goederen standaard binnen Nederland en België met de pakketdienst van PostNL en DPD zakelijk. Levering in andere landen is mogelijk op aanvraag.

  • Bestellingen tot 17:00 uur, volgende werkdag geleverd
  • Boven €100,00 gratis verzending NL&BE
  • Verzendbevestiging met Track&Trace

Bestellingen die op vrijdag voor 17:00 uur zijn geplaatst kunnen bij voorkeur op zaterdag of maandag worden geleverd. Daarnaast is het ook mogelijk om op vaste- of afwijkende dagen te leveren. Wij ontvangen hiervoor graag een bericht, zodat we dit kunnen inplannen.

 

Gebruik een stevige verpakking, het liefst de originele. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Je verpakte product kun je verzenden in een stevige doos die je goed afsluit.


Wat is de status van mijn retourzending?

Zodra wij aan de slag gaan met jouw pakket, sturen we je een bevestiging per mail. Het kan voorkomen dat je product volgens je Track & Trace is aangekomen in ons magazijn, maar dat je nog geen ontvangstbevestiging hebt gekregen. Geen zorgen, het kan tot 24 uur duren voordat we je retour in behandeling nemen.

Heb je je pakketje meer dan 3 dagen geleden teruggestuurd en nog niets gehoord? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 3 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:

  • Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
  • Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.

Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
 

Binnen 14 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product;
  • je product retourneren en je geld terug laten storten .

Let op! De retourkosten zijn op eigen rekening.

Neem dan even contact op met onze klantenservice of mail naar [email protected] met je bestelnummer.

Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Je hebt 2 opties:

  • je product gratis ruilen voor een ander product.
  • je product retourneren en je aankoop terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.